TIBRO INNEBANDYKLUBB
Glädje och gemenskap - Demokrati och delaktighet - Allas rätt att vara med - Rent spel

SportAdmin MedlemsApp
Medlemsinloggning
Som medlem i Tibro Innebandyklubb kan du logga in via SportAdmins MedlemsApp. Skriv in din e-postadress och klicka på hämta engångskod, skriv in engångskoden och logga in.
E-postadress måste finnas registrerad i Tibro Innebandyklubbs medlemsregister.

”Oj, det verkar som att e-postadressen inte är registrerad!”
Att du inte kan logga in kan bero på flertalet olika saker:
– din e-postadress är inte kopplad till någon person – om du har flera olika e-postadresser rekommenderar vi att du testar logga in med dessa, kanske är det någon av dem som är kopplade? (om du fortfarande inte kommer in, kontakta din förening så kan de hjälpa dig att se vilken e-postdress som du har registrerat eller uppdatera din e-postdress)

Ändra e-postadress
Om du som medlem vill ändra fin e-postadress behöver du kontakta Tibro Innebandyklubb och be dem att ändra din e-postadress.

Länkar till SportAdmin MedlemsApp