TIBRO INNEBANDYKLUBB
Glädje och gemenskap - Demokrati och delaktighet - Allas rätt att vara med - Rent spel

Samarbete mellan Tibro IBK och företag
Här är lite information om Tibro IBKs samarbeten med företag som hjälper både medlemmar men även andra kan vara med och stödja Tibro IBK. Läs mer nedan.
Team Sportia i Skövde
Rabatt när du köper innebandyrelaterade varor när du bara nämner att du är medlem i Tibro IBK och visar upp ditt medlemskort, som ni finner i SportAdmin Medlemsapp.
STC
Tibro IBK har samarbete med STC Training Club som innebär en hel del förmåner för dig som är medlem hos oss.

Som förening kan vi erbjuda följande kort till alla medlemmar i klubben
Enstaka träning 60 kr/ spelare & tillfälle

Platina obundet 199 kr/ månad (ordinarie pris 499 kr) Startavgift 295 kr I medlemskapet ingår allt från gym till gruppträning. Du kan även träna på alla STC anläggningar i Sverige. Obundet kort med 2 månaders uppsägningstid. Till detta kort erbjuder vi även obegränsad frysningstid till en administrativ avgift på 100 kr.

Junior 199 kr/ månad (ordinarie pris 249 kr) Startavgift 295 kr För ungdomar i åldern 10-17 år. I detta kort ingår allt från gruppträning till gym på alla STC anläggningar i Sverige. Obundet kort med 2 månaders uppsägningstid. Barn i ålder 10-14 år måste träna i målsmans sällskap. Till detta kort erbjuder vi även obegränsad frysningstid till en administrativ avgift på 100 kr.

För familjemedlemmar till spelare erbjuder vi följande medlemskap på STC
10 kort träning 500 kr
Kortet är giltigt på alla våra STC klubbar med allt från gruppträning till gym. Kortet är giltigt under 6 månader från start tillfället.

Platina obundet 299 kr/ månad (ordinarie pris 499 kr) Startavgift 295 kr I medlemskapet ingår allt från gym till gruppträning. Du kan även träna på alla STC anläggningar i Sverige. Obundet kort med 2 månaders uppsägningstid. Till detta kort erbjuder vi även obegränsad frysningstid till en administrativ avgift på 100 kr.

Gruppträning/hyra utav sal
Till er i föreningen erbjuder vi;
 Pass med instruktör 500 kr/h
 Hyra utav sal endast 300 kr/h

Vi hjälper gärna till att lägga upp ett gruppträningsschema med grenspecifik träning som passar just er och utefter era tränares önskemål. Det finns även möjlighet att ta in Personliga Tränare som går in ännu mer på djupet med kost & träningsupplägg för era spelare.